Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Best Progressive Rock Songs Part IV

Η ώρα και η κούραση της ημέρας δε μου επιτρέπει να κάτσω στο γραφείο, αλλά να πάρω το laptop στο κρεβάτι για να συνεχίσω την αναφορά μου στα αγαπημένα μου top 20 progressive rock songs. Είχα μείνει στο νούμερο 9 με τους Pink Floyd και το Time. Συνεχίζοντας στο ίδιο ύφος έχω τους Rush στη θέση 8 με ένα μοναδικό τραγούδι το 2112 ένα κλασικό κομμάτι που προσδιορίζει πλήρως τη μουσική τους ταυτότητα:


Στο νούμερο 7 φυσικά οι Camel οι οποίοι ακολουθούν και σε υψηλότερη θέση με άλλο κομμάτι. Στο 7 έχω ένα ήρεμο και μελωδικό κομμάτι τους το Snow Goose από το ομώνυμο άλμπουμ. Ακούστε το και χαλαρώστε από μία κουραστική μέρα.....


Στη θέση 6 έχω ξανά Pink floyd και πως να μην έχω αφού είναι το κορυφαίο συγκρότημα, και για να μη χαλάσω τη συνέχεια με το προηγούμενο κομμάτι πάμε για Shine on you Crazy Diamond


Τέλος στη θέση 5 και πριν τη κορυφαία τετράδα παρόλο που το έχω ξαναβάλει οι King Crimson με το In the Wake of Poseidon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου