Πέμπτη 13 Μαΐου 2021

Μικτές Σκέψεις Για Την Ασφάλειά Σας...;

Τι ασφάλεια να επιλέξω για το αυτοκίνητό μου; Έρχεται η ώρα που θα πρέπει να ανανεώσω το ασφαλιστικό μου συμβόλαιο και δεν ξέρω αν οι υπάρχουσες παροχές που μου προσφέρει η εταιρεία που έχω επιλέξει είναι ιδανικές και με καλύπτουν. Από τη μία δεν θέλω να πληρώσω πολλά, καθώς η εμπορική αξία του αυτοκινήτου μου δεν είναι ιδιαίτερα υψηλή, παρόλα αυτά θέλω να είμαι και όσο το δυνατόν περισσότερο καλυμμένος σε περίπτωση που συμβεί κάτι.

Επομένως δεν σημαίνει ότι μία φθηνή ασφάλεια αυτοκινήτου είναι απαραίτητα και αυτό που ψάχνω. Αυτό που σκέφτηκα ότι ίσως θα έπρεπε να κάνω στο επόμενο μου συμβόλαιο θα ήταν μία μικτή ασφάλεια αυτοκινήτου και αυτό γιατί έχω διαπιστώσει ότι οι κίνδυνοι κατά την ώρα της οδήγησης έχουν αυξηθεί και οι παράγοντες πρόκλησης ατυχήματος ποικίλουν. Επομένως δεν είναι πάντα στο χέρι μας στο να προλάβουμε και να αποτρέψουμε κάποιο ατύχημα και η εμπειρία μου λέει ότι μία μικτή ασφάλιση είναι ίσως η πιο σοφή επιλογή. 

Η αλήθεια είναι ότι μακάρι να είχαμε τη δυνατότητα να μπορούμε να συμπεριλάβουμε στα συμβόλαια μας κι άλλες καλύψεις, όπως είναι πρόκληση φθορών από φυσικά φαινόμενα, πυρκαγιά, τρομοκρατικές ενέργειες, από απεργίες κλπ. Βέβαια κάνοντας μία σύντομη έρευνα στο διαδίκτυο οι περισσότερες μεγάλες και σοβαρές εταιρείες που δραστηριοποιούνται και στη χώρα μας μας βγάζουνε άμεσα το ποσό του συμβολαίου. Σύμφωνα λοιπόν με τις καλύψεις που επιλέγουμε, διαπιστώνουμε ότι η τιμή τους δεν είναι άπιαστη. Επίσης, στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες των ασφαλιστικών εταιρειών θα βρούμε και πολύ χρήσιμα ενημερωτικά έντυπα όπου περιγράφονται αναλυτικά τόσο οι όροι των συμβολαίων, τα είδη των παροχών, οι υποχρεώσεις του ασφαλισμένου κοκ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου