Τα πρώτα σχέδια ώστε να παρέχονται υποχρεωτικά και μέσω νόμου ασφαλειεσ αυτοκινητων παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Ηνωμένο Βασίλειο το 1930 μέσω του διατάγματος για την κίνηση στους δρόμους το οποίο κατέθεσε ο υπουργός μεταφορών Herbert Morrison.
Στη σημερινή εποχή η κατοχή ασφάλισης οχημάτων παραμένει υποχρεωτική και διαχωρίζεται σε τρία διαφορετικά επίπεδα.
Το πρώτο επίπεδο είναι η ασφάλιση προς τρίτους. Μέσω αυτής εξασφαλίζεται το ότι θα δοθεί ιατρική και φαρμακευτική περίθαλψη σε όλα τα άτομα τα οποία έχουν υποστεί τραυματισμούς ως αποτέλεσμα μιας σύγκρουσης μεταξύ οχημάτων καθώς και οικονομικής αποζημίωσης για την αποκατάσταση ζημιών, εκτός προς το άτομο που ευθύνεται για τη σύγκρουση.
Το δεύτερο επίπεδο παρέχει επιπλέον ασφαλίσεις και πιο συγκεκριμένα κατά της ολικής κλοπής του αυτοκινήτου ή την έκθεσή του σε πυρκαγιά η οποία δύναται να του προκαλέσει από ήπιες φθορές έως και λειτουργικές ζημιές.
Το τρίτο επίπεδο ονομάζεται πλήρης ή μικτή ασφάλιση και εξασφαλίζει ότι θα γίνει παροχή ιατρικής και φαρμακευτικής περίθαλψης και προς το άτομο που φέρει την ευθύνη για τη σύγκρουση, εφόσον προκλήθηκε σε συνθήκες φυσιολογικής οδήγησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου