Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Best Progressive Rock Songs Part I

Εδώ είμαι πάλι μετά από ένα γεμάτο σαββατοκύριακο μακρία από την Αθήνα και το ότι συνεπάγεται αυτό γεμίζοντας μπαταρίες για τη συνέχεια. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω πολύ διάθεση για να γράψω για ένα συγκεκριμένο συγκρότημα αλλά έχω φοβερή διάθεση να γράψω για τραγούδια της progrssive rock μουσικής που τα θεωρώ μέσα στα είκοσι καλύτερα.
Οπότε λέω να εγκαινιάσω μια σειρά από πέντε αρθράκια στα οποία θα βάζω κάθε φορά από τέσσερα τραγούδια με σειρά από το είκοσι ως το ένα. Και άμα θέλετε βάλτε και στοίχημα ότι θα φτάσω στο νούμερο ένα όχι όπως το Ράδιο Αρβύλα.

Στο νούμερο είκοσι λοιπόν ένα κομμάτι από Irish Coffee το The Begining of the End το οποίο το έχω ξαναβάλει σε παλαιότερο post. Στο δέκα εννιά ο τεράστιος Mike Oldfield με το Tubular Bells που έγινε πασίγνωστο στο ευρύ κοινό από τη ταινία Εξορκιστή για τον οποίο δεν έχω γράψει ακόμα αλλά θα γίνει πολύ σύντομα. Ας τον απολαύσουμε στο παρακάτω βίντεο.




Συνεχίζω με το 18 στο οποίο είναι οι Iron Butterfly με το In a Gadda Da Vida οι οποίοι έχουν αναφερθεί σε προηγούμενο post.

Τέλος στο 17 Alan Parson's Project με το Eye in the Sky το οποίο πάει πακέτο με το πρώτο τραγούδι του album το Sirious Instr.  Οπότε τώρα ακούμε.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου