Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Sunday in Monastiraki

Καλησπέρα

Κυριακή σήμερα με μία πολύ όμορφη μέρα με ήλιο ότι πρέπει για να βγει κάποιος για καφεδάκι με κανά φιλαράκι ή τη κοπέλα του και να μιλήσουν περί ανέμων και υδάτων. Έτσι έκανα και εγώ σήμερα με το φιλαράκι μου ( ο κλασικός που λέω σε όλα τα άρθρα με το mini cooper ) και πήγαμε για καφέ το πρωί στο Μοναστηράκι αλλά και για δίσκους στον Ζαχαρία. Εγώ δυστυχώς έχω στεγνώσει από χρήματα για αυτό το μήνα αφού μία τα χαράτσια, μία κάτι εφορίες με γονάτισαν οικονομικά. Οπότε απλά έκανα την έρευνα μου (αν και όπως σας έχω ξαναπεί βινύλια δεν έχω πολλά) κυρίως για συγκροτήματα που λατρεύω και θέλω να τα έχω και σε δίσκους. Το φιλαράκι από την άλλη έχει πάνω από χίλια βινύλια και γνωρίζει τα πάντα από ποια είναι π.χ η πιο συλλεκτική έκδοση, ή ποια πρωτοκυκλοφόρησε και όλα αυτά τα σχετικά.

Σήμερα λοιπόν εκείνος αγόρασε δύο βινύλια που δεν ήταν για progressive rock συγκροτήματα αλλά για blues και  ψυχεδέλεια. Είπαμε το παλικάρι ασχολείται με τη ροκ μουσική σε όλες της τις εκφράσεις.

Έτσι λοιπόν απόκτησε δύο δίσκους του Keef Hartley ο οποίος έφυγε το Νοέμβρη που μας πέρασε. Πρόκειται για το Halfbreed από τον οποίο εγώ προσωπικά είχα ακούσει κάποτε στο Zoo στο Χαλάνδρι το Too Much Thinking.
Απλά ταξιδιάρικο....



ενώ ο δεύτερος ήταν το Battle of North West Six από το οποίο είναι και το παρακάτω κομμάτι.



Να ξέρετε ότι εδώ δε θα γράφω μόνο για progressive rock αλλά για οτιδήποτε μου αρέσει.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου