Η ασφάλιση του αυτοκινήτου ή της μηχανής είναι η πλέον διαδεδομένη ασφάλιση περιουσίας εξαιτίας της υποχρεωτικής χρήσης της. Αφορά την ασφάλιση των υλικών ζημιών και των σωματικών βλαβών προς τρίτους που αναφέρεται ως αστική ευθύνη, όπως και πολλές άλλες καλύψεις που δύναται να ενσωματωθούν στα συμβόλαια.
Τα τελευταία χρόνια οι ασφαλιστικές, σαν τη Generali, έχουν δημιουργήσει πακέτα ασφάλισης, τα λεγόμενα βασικά πακέτα για τα ασφαλισμένα αυτοκίνητα. Ένας μεγάλος αριθμός όμως από συμπληρωματικές καλύψεις μπορούν να επιλεχθούν από τους πελάτες, καλύψεις που φτάνουν ως και στις ίδιες ζημιές του αυτοκινήτου με την μικτή ασφάλεια.
Το αυτοκίνητο και η μηχανή, σε περίπτωση είναι ασφαλισμένο από κλοπή, φωτιά, φυσικές καταστροφές, θα πρέπει πάντα να είναι ασφαλισμένο στην τρέχουσα εμπορική αξία. Το καλύτερο είναι να παρακολουθείτε την τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου σας κάθε 1-2 φορές τον χρόνο. Όταν διαπιστώσετε παρεκκλίσεις από την τρέχουσα ασφαλισμένη αξία του οχήματός σας, επικοινωνήστε με τον ασφαλιστή σας για να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες.
Φρόνιμο είναι να ενημερώνετε τον ασφαλιστή σας για οποιαδήποτε αλλαγή αφορά στο αυτοκίνητό σας ή τα άτομα που το χρησιμοποιούν. Αυτός γνωρίζει εάν η αλλαγή αυτή επηρεάζει το συμβόλαιο σας και ποιες ενέργειες πρέπει να γίνουν στην συνέχεια για την ενημέρωση της ασφαλιστικής σας.
Μόνο σε περίπτωση που στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο μας που υπάρχει η κάλυψη των ιδίων ζημιών, η ασφάλεια καλύπτει το όχημά μας, σε περίπτωση πρόσκρουσης ακόμα και αν δεν εμπλέκεται άλλο αυτοκίνητο αποζημιωνόμαστε από την ασφαλιστική μας εταιρια. Επίσης υπάρχει σε ορισμένες μόνο ασφαλιστικές η ολική καταστροφή οχήματος η οποία καλύπτει μόνο εάν υπάρχει ολική καταστροφή και όχι επιμέρους ζημιές του.
Η φροντίδα ατυχήματος είναι η καλύτερη λύση για τον κάθε οδηγό την ώρα του ατυχήματος, μαζί με την κλήση της τροχαίας. Επικοινωνόντας με την φροντίδα ατυχήματος έρχεται στον τόπο του ατυχήματος ο πλησιέστερος εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της ασφαλιστικής. Αμέσως αρχίζει την καταγραφή των συνθηκών του ατυχήματος, βγαίνουν φωτογραφίες και σε περίπτωση που το αυτοκίνητό μας δεν μπορεί να μετακινηθεί λόγω του ατυχήματος, μας μεταφέρει στο κοντινότερο συνεργείο. Έτσι ο πελάτης τελειώνει στις περισσότερες των περιπτώσεων με το ατύχημα επιτόπου, χωρίς να χρειαστεί να απασχοληθεί περαιτέρω εκ νέου. Η δε ασφαλιστική ενημερώνεται αμέσως και με ακρίβεια από τον συνεργάτη, προχωρώντας έτσι πιο γρήγορα στην καταβολή των εκάστοτε αποζημιώσεων.
Η φροντίδα ατυχήματος λειτουργεί πάντα μέσω τηλεφωνικού κέντρου και προσφέρεται πλέον από όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου