Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Cold Progressive Rock

Καλησπέρα στους απανταχού ροκάδες.....

Φαντάζομαι όλοι έχετε φάει το κρύο της αρκούδας, ενώ τη Τετάρτη δίνει ακόμα πιο πολύ κρύο, οπότε προετοιμαστείτε από τώρα. Ντυθείτε σα κρεμμύδι, και αν έχετε αμάξι προτιμήστε το για τις μετακινήσεις σας , γιατί εγώ με τη μηχανή ( bmw ) σήμερα τα είδα όλα από το κρύο. Πάντως όσο ήμουν πάνω στη μηχανή είχα τρελή διάθεση για μουσική και άμα με έβλεπε κανείς στα φανάρια θα με πέρναγε για τρελό αφού μόνο που δε χόρευα πάνω της.

Πάντα πάνω στη μηχανή έχω το hands free συνδεδεμένο για να μη χρειάζεται να βγάζω το κράνος όταν χτυπάει το τηλέφωνο. Έτσι και σήμερα, μόνο που αντί να ακούω ραδιόφωνο προτίμησα να βάλω μια playlist με τραγούδια που είχα στο κινητό. Τώρα τι μπορεί να ήταν αυτά που με έκαναν να έχω φοβερή διάθεση ενώ είχε κρύο;

Η απάντηση θα δοθεί στα παρακάτω τρία βίντεο.

Να σας υπενθυμίσω ότι σε αυτό εδώ το blog ο τίτλος  είναι  progressive rock, αλλά αυτό δε με εμποδίζει να αναφερθώ και σε τραγούδια που μου αρέσουν από άλλες κατηγορίες της rock.



Πολλοί από εσάς ίσως να μην έχετε ξανακούσει για τον Paul Roland έναν Βρετανό ιδιόρρυθμο καλλιτέχνη που έγραφε και βιβλία. Κάντε μία αναζήτηση και θα εκπλαγείτε από τη μουσική του.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου