Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

David Gilmour

Άλλη μια βδομάδα ξεκίνησε με τρέξιμο και προβλέπεται να πάει έτσι και τις επόμενες πέντε μέρες, οπότε τι άλλο μπορούσα να κάνω για να χαλαρώσω από το να πάρω το laptop να βάλω μουσική και να αρχίσω να γράφω για τον αγαπημένο μου κιθαρίστα,τραγουδιστή, καλλιτέχνη και ότι έχει σχέση με τη μουσική David Gilmour, τον κιθαρίστα και τραγουδιστή των Pink Floyd.(συντροφιά και ένα ουισκάκι μη ξεχνιόμαστε)

Ο David γεννήθηκε στο Cambridge το 1946 και πριν γίνει μέλος των Pink Floyd, έκανε περιοδείες στην Ευρώπη με το δικό του group τους Jokers Wild. Μεγάλωσε μαζί με τον Syd Barret και έμαθαν μαζί κιθάρα, ενώ ήταν αυτός που τον αντικατέστησε κιόλας στο συγκρότημα.

Η δεξιοτεχνία του στη κιθάρα, και η έφεση του στο γράψιμο εκπληκτικών στίχων αποτέλεσαν ορόσημο στην ιστορία του συγκροτήματος. Η ιστορία του στους Floyd είναι λίγο πολύ γνωστή αλλά αυτό που ίσως δε γνωρίζει πολύς κόσμος είναι η solo καριέρα του.

Το πρώτο του άλμπουμ κυκλοφόρησε το 1978 με τίτλο David Gilmour στο οποίο ξεχωρίζουν το Raise my Rent, MihalisThere's No Way Out Of Here.  Το 1984 κυκλοφόρησε το δεύτερο του άλμπουμ με τίτλο About Face ενώ το καλύτερο του album το κυκλοφόρησε το 2006 με τίτλο On an Island απλά ένα εκπληκτικό άλμπουμ ικανό να σε ταξιδέψει όπου θέλει το μυαλό σου.

Γενικά οι οπαδοί των Floyd μπορεί να πει κανείς ότι είναι είτε με τον Waters είτε με τον Gilmour αφού αυτοί οι δύο ήταν οι ισχυρές προσωπικότητες στο group και αυτοί που το επηρέασαν περισσότερο με τη μουσική τους. Εγώ μπορώ να πω ότι είμαι με τον David ίσως γιατί έχει το καλύτερο solo που έχω ακούσει ποτέ και το έχω αναφέρει σε προηγούμενα posts (Comfortably numb), και επειδή είμαι και fan της κιθάρας.

Ας τον απολαύσουμε λοιπόν....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου